• Zlatna poluga 1 unca
  • Zlatna poluga 1 unca
  • Zlatna poluga 1 unca

Tradicionalna mera za plemenite metale iskorištena je kao osnova za izradu zlatne poluge od 1 unce. Preračunato u grame, jedna unca zlata ili srebra jednaka je masi od 31,1035 grama (zaokruženo na četvrtu decimalu).Sve zlatne poluge iz naše ponude, pa tako i zlatne poluge od 1 unce, možete kupitu u Zlatarama GOLD na četiri lokacije u Beogradu.

DETALJNIJE

Zlatna poluga od 1 unce ima površinu otprilike poput medaljona. Budući da se unca zlata smatra standardnom merom u kojoj se izražava cena plemenitih metala, kupac zlatne poluge od 1 unce vrlo će lako moći pratiti njene cenovne izmene putem medija.

Mere zlatne poluge od 1 unce:

dužina, 40,50 milimetara,

širina 23,70 milimetara,

debljina 2,20 milimetara.

I ako ne spada u mere metričkog sastava, unca je kroz mnoge vek pa sve do današnjih dana opstala kao službena merna jedinica za plemenite metale na berzama siro m sveta. Zbog toga gotovo svi proizvođači investicionoga zlata u svojoj ponudi imaju zlatne poluge od 1 unce. Poneki proizvođači investicionoga zlata takođe kuju i poluge čija masa predstavlja prelaz te merne jedinice plemetinog metala.

U ponudi imamo zlatne poluge od 1 unce ugledne Nemacke kompanije Heraeus.

Heraeus je jedna od vodecih Evropskih kompanija za proizvodnju proizvoda od investicionog zlata. Pod brendom Heraeus, posluju Svajcarska

robna marka Argor Heraeus , Austrijska kovnica Munze Osterich

i Nemacka robna marka Heraeus. Sve kovnice koje posluju

pod ovim brendom , poseduju " GOOD DELIVERY " sertifikat.

Isti, garantuje besprekoran kvalitet ( cistocu i tezinu ) investicionih proizvoda.

Isti , izdaje udruzenje ucesnika Londonskog trzista

plemenitih metala (London Bullion Market Assocoation, LBMA).

Informacije možete potražiti putem mejl adrese ili telefona.

Diskretna i pouzdana prodaja zlata i zlatnih poluga u Zlatarama GOLD

višegodišnjom tradicijom garntuje vam kvalitet, pouzdanost i sigurnost.

Prilikom kupovine zlatnih poluga, svakako dobijate sertifikat

ispravnosti proizvoda za kog ste se odlučili

Brendovi